Wednesday 18 January 2017

De'Xandra dan saya.



Assalammualikum dan salam sejahtera.
Pengalaman saya tidaklah banyak dalam pemakaian perfume ni.
Mengimbau kenangan zaman kanak kanak sejak di bangku sekolah lagi saya memang suka perfumes.Tapi pada masa itu,hanya mampu pakai minyak atar sahaja,beli perfume yang dijual di pasar malam dan kedai rm5.

Maklumlah duit poket pun orang tua yang bagi. Bukan saya nak memperlekehkan perfume perfume tersebut. Tapi itulah saya pada masa itu yang saya mampu. Selepas itu bermacam macam lagi perfumes yang saya beli di pasar raya apabila sudah bekerja. Tapi semua mengecewakan kerana ketahanan bau yang tidak panjang.

Bermulanya saya menggunakan dexandra sejak pertengahan tahun lepas setelah di syorkan oleh abang saya. Rupanya perfume kegemaran saya seperti one million paco rabbane, ck eternity, dunhill red terdapat dalam dexandra. Semenjak itu saya memakai tiga aroma itu.Ternyata baunya tahan lama dan hmpir 99% sama macam ori.Sekarang saya menjadi pengguna dexandra perfumes 100%.

Dengan harga yang berbaloi,bau yang sama seperti perfumes original dan ketahanannya panjang dapat menjimatkan perbelanjaan saya. Sekarang saya pakai dan saya jual dexandra perfumes. Jom !!! jadilah pengguna yang bijak dengan harga yang mampu milik dan pastinya amat berbaloi. Belum cuba belum tahu!

Sekian terima kasih...

#Boleh dapatkan perfume De'Xandra dari saya!
Hubungi Zamri 013-337 9905 (What App/ SMS) 019-311 1575 (Call). Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2017 De'Xandra Agent Inspired Perfumes All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.